4. november 2010

fjerdenovember


dette er nora. hun er veldig fin, og hun har et fint papirhjerte alle bør se på. her skriver hun om musikk, film og følelser og alt er veldig pent. 

for nora er en sånn person som kan stå opp klokka fem på morgenen og se ut som hun skal hvasomhelst fint bare femten minutter seinere. hun er sånn som har høye hæler på, og aldri ser klumsete ut selv med en altfor stor koffert. hun har aldri overfylte vesker med post-iter som flyter overalt. nora er en sånn person som ser skjønnhet i fugler. hun har alltid med kamera og tar fantastiske bilder. hun sier hun ikke kan tegne, men det kan hun. hun kan skrive også. jeg tror ikke jeg veit om noe hun ikke er flink til (men hun tar p-matte). 

nora svarer alltid på brevene mine selv om jeg skriver idiotiske ting. og hun har alltid pen håndskrift selv om hun skynder seg. 

nora, jeg skulle gjerne vært litt mer som deg. 
et je t'aime. 



5 kommentarer:

  1. for det første: p-matte = awesome!
    og jeg ville heller være mer som deg, vi kan bytte?
    (takktakktakktakktakktakktakk. jeg elsker deg og du er fantastisk og jeg gleder meg masse til helgen og jeg trengte skikkelig dette her. hjerte)

    SvarSlett
  2. så koselig og fin skrevet!

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for kommentar:) Navnet var egentlig ganske tilfeldig. Tror jeg var inspirert av en prislapp som det stod 7,50 på. Det er lenge siden bloggen ble laget, så jeg husker ikke haha.

    SvarSlett
  4. åh hun er kjempeheldig som har ei venninne som skriver så masse fint!

    SvarSlett
  5. sv: han bor i tyskland og jeg i alt for kalde trondheim.. men det hjelper jo så klart massemasse med søte venninner og motiverende kommentarer! elsker å lese bloggen din, du får det til så bra å sette ord på ting som ikke alltid er like lette. smil

    SvarSlett