26. desember 2013

tjuesyvendedesember

gledelig jul til alle mine vakre lesere! håper maten smakte, at det var bobler i glasset (av både hverdags- og festtypen) og at dere fikk presanger med fint bånd og fint innhold! fineste hjartesmil har lagt ut en liste med sine tanker om 2014, noe som inspirerte meg til å skrive en liste selv med ønsker og planer for året!

i 2014 vil jeg blant annet

reise til london med kjæresten og feire to år sammen
besøke ryantown & brick lane & tate modern
se mer film
lage agurk og hyllebærsmojito
kjøpe bursdagspresang til kjæresten min for tredje gang
betale for egen tannlegetime
være forelska
skrive 50 000 ord
klippe bob hos en ny frisør
reise til new york
begynne på bacheloroppgaven
ta et kurs på open source
skrive mer og ærligere
prøve alle kaffene på claypath deli
gå seks måneder uten å handle (nye) klær
begynne å meditere
lage mer vegansk mat og smake mer raw food
glede meg mer over nåtid og framtid - men ikke stresse hvis ting ikke blir som jeg tror
dra mer i svømmehallen
bruke mer leppestift
og gni den av ved å kline mer

hva slags planer og ønsker har du for det nye året?

1 kommentar: