1. januar 2011

førstejanuar

hei totusenogelleve. jeg liker deg allerede. jeg liker at du er fylt med snø og kjærlighet og fine filmer. jeg liker at det har gått tjueto timer og femtisju minutter og jeg føler allerede at jeg har lært ting jeg ikke kunne. jeg liker nyttårsforsetter. jeg liker å tro at man kan forandre ting, på nye muligheter og på endring.

her er mine:



- være friere (soit libre) 
- fylle 2011 med så mye kjærlighet, reiser, mennesker, opplevelser og drømmer at dersom verden går under i 2012, så har jeg i hvert fall levd mye
- skrive
- drømme stort
- være mer impulsiv 
- smile
- ikke være redd for å elske, ikke være redd for å gi kjærlighet selv om man ikke alltid får det tilbake. 




kilde

2 kommentarer:

  1. jeg tror jeg bare kopierer dine forsetter i år. soit libre.

    SvarSlett
  2. Syns du er flink som tør å ha nyttårsforsett. Det gjør ikke jeg.

    SvarSlett