30. desember 2010

trettiendedesember

hei
& gledelig jul! det har jeg lært i dag at man skal si når julaften er passert.

i morgen er det nyttårsaften og jeg er snart ferdig med nyttårsforsetter og snart er jeg også ferdig med 2010. jeg leser igjennom gamle dagbøker og tenker på menneskene jeg har møtt, stedene jeg har vært, alle de utrolig dumme og utrolig fantastiske tingene jeg har gjort. jeg tenker på idéer jeg har fått og ting jeg har skapt i løpet av året. jeg elsker nyttårsaften fordi jeg elsker nye starter (den første dagen i en måned, mandager, selv en ny dag, hei.) jeg skal blogge om 2011 og nyttårsforsetter og slikt seinere, men nå lurer jeg på hva som har vært mest fantastisk med 2010?

her er noen minner jeg er glade i:

- spise utrolig usunne frokoster i trappa øverst i hovedgata i fontenay-le-comte eller i den lille parken ved gamlehjemmet med marianne myking hver lørdag i et halvt år
- hove 10', der nils forsvant, musikken var fantastisk og vi sov hovedsaklig på stranda utmatta av nattelivet.
- begynne på en ny skole og møte masse fantastiske folk
- reise til rouen og spise på frankrikes eldste restaurant og gjøre en hel del andre og mye morsommere ting
- paris, paris og fem ganger paris.
- alle små øyeblikk, brev, kyss, klemmer, mennesker man har kjent en kveld, mennesker man har kjent for alltid, nakenbading og forelsker, kjærlighet og opplevelser.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker å lese bloggen din. Du får meg til å tenke lysere tanker om livet. Tusen takk <3

    - Regine

    SvarSlett
  2. marianne myking er glad i deg og 2010.
    <3!

    SvarSlett