20. oktober 2010

tjuendeoktober



det blir kaldere. og hver gang jeg gnir henda mine mot hverandre for å varme dem, er det for å fortelle deg at jeg trenger deg nå. trenger at du tar henda mine og dytter varme inn i dem. jeg pakker meg inn i mer og mer ulltøy, som for å isolere meg, som for å beskytte meg. (som om det gjør noe forskjell, det gjør vondt uansett, å falle for deg). jeg erstatter søvnen med koffein og lengter mot giftstoffer som kan drukne tankene.  noen ganger vil jeg ta en hjerneoperasjon for å operere deg ut av hodet mitt og aldri tenke på deg igjen. men oftest vil jeg bare sitte med ryggen mot knærne dine og være nær deg. rufse til håret ditt. holde hender.

(bildekilde)

1 kommentar:

  1. "holde hender". hjerte.
    jeg vil bo ved siden av deg, ligge i senga di, drikke vin med deg og titte i kaleidoskop mens du skriver dagbok.

    SvarSlett