28. februar 2018

Februar

1/6 av 2018 er allerede forbi! Februar har vært bra, prega av store livsvalg og ting som generelt øker stressnivået, men rakk å roe seg mot slutten.

  • Jeg fikk min første «ordentlige» jobb i februar, som forskningsassistent på et stort og spennende prosjekt 
  • Det kom masse snø og jeg var med og måkte hyttetak i mange timer og fikk testa de nye skiene mine (én gang)
  • Jeg prøvde hot-yoga for første gang, i både dynamisk og rolig drakt. Det føles surrealistisk og deilig å være i et varmt tropisk rom mens vinterkulde herjer som verst utenfor.
  • Har begynt på tre bøker i parallell og ikke helt funni roa til å lese, men ha ambisjoner om å bli ei som leser på toget om morgenen
  • Jeg har ikke skrivi brev til farmor til tross for at et av mine 18 for 2018 er nettopp det å skrive en gang i måneden - kanskje i kveld? 
  • Jeg har løpt langt, spist fastelavensboller, fått det for meg at jeg vil lese masse om mytologi, funni tusen kurs på Edx jeg vil ta, spilt keyboard hver dag, vært på Villa Paradiso og oppdaget et sted som selger is med smak av blodappelsin og rosmarin
Gleder meg til mars, til å feire seks år med A, reise til London for å se fjes jeg har savnet, kjøpe meg strømpebukser uten hull, se Hair!, lese minst 3 bøker, påskeferie og å prøve noen nye oppskrifter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar