14. januar 2013

fjortendejanuar

hverdagen er tilbake og den strekker rundt meg med lange armer og prøver å gi meg og burde og skulle, og det er ok, noen ganger trenger man litt av det, for å få skrevet ferdig det essayet man har utsatt og få til det man drømmer om som virker langt fram i tid så man trenger litt viljestyrke for å skyve seg framover, men viktigst av alt er det ok fordi jeg har tatt med meg litt ville og ønske og feire fra ferien og inn i hverdagen, kjøpt en pen flaske med vin som står og venter på meg og sier at når du har skrevet ferdig det essayet er det lov til å feire, kjøpt en spennende bok som ligger ved siden av senga, chilikakao og ullgensere i fine farger, brevpapir og fine spillelister. laget en liste over små ting jeg kan gjøre for å feire mandag, tirsdag og onsdag og torsdag og ikke bare fredag, lørdag og søndag. som i dag, så skal jeg feire med hjemmelaget løksuppe og ny episode av fantastiske girls. hva skal dere feire med?

1 kommentar: