7. mars 2013

sjuendemars






jeg har ei bokmerkemappe i nettleseren min som heter "inspirasjon", og der putter jeg fine bloggartikler jeg leser som minner meg på hvordan jeg vil se verden de dagene jeg ikke helt klarer det, bilder som får meg til å smile, bra youtubevideoer og dikt. innimellom kan jeg putte noen eksempler her, så kanskje dere kan gi noen tilbake hvis dere veit om en søt video med katter som får en til å smile eller en sang som bare sier "skjerp deg" på en skikkelig bra og fin måte som ikke er et spark i rumpa men mer et fast grep rundt skuldrene som løfter deg opp av stolen, gir deg en klem, og dytter deg mjukt mot verden. i dag er det disse fine listene, som er fra clara z's flickr, det er så mange der at det er vanskelig å velge, og hun tar også fine bilder og tegner, så bare bla og bla og se om du finner noe i skattekammeret.

3 kommentarer:

  1. Åh, så fint <3 ii dag er en sånn dag når våren endelig begynnr å gjøre sin entrè, så ting bare, faller litt på plass. <3

    SvarSlett
  2. Fantastisk plan!
    Akkurat i dag har eg ingen lenkar å dele, men ein ting du kan late att auga og forestille deg (i alle fall om du liker å gå på ski): kjensla av å skøyte når løypa ser flat ut, men hallar så vidt nedover. Nesten som å sveve, eller vere vektlaus, med vind mot fletta og kinn som raudnar, og vekta av ein sekk med to appelsiner og ein strikkagensar mot skuldrane. (veit ikkje om det var litt slike ting du tenkte på eller om det vart feil)

    SvarSlett
  3. lister er så fint.

    prøv denne:
    http://www.youtube.com/watch?v=x2RJN9a_jdM

    SvarSlett