7. september 2010

sjuendeseptember

det føles som om hovedpoenget i tilværelsen min for tida er å finne balanse. mellom det jeg må gjøre og det jeg vil gjøre. mellom å få nok søvn til å fungere, og å rekke alt jeg vil. trening og avspenning. rot og kaos. og det er ganske vanskelig synes jeg. det vanskeligste er vel egentlig å begynne et sted. leksene går fort unna når jeg faktisk setter meg ned og gjør dem, og rommet er egentlig aldri så rotete at det tar mer enn en halvtime å rydde dem. og livet er veldig fint.


jeg hadde en fantastisk helg med fine mennesker. på lørdag var lotte, maiken og jeg i oslo og jeg kjøpte rosa elefanter, masse fine buttons og skreiv under mot atomvåpen. også blei vi spurt om vi var svenske. jeg spiste også altfor god kake og kanelmarinerte blåbær på tjuvholmen. det er veldig fint på tjuvholmen. så kom marianne! og hun hadde såpebobler, og det var innmari fint. vi så en helt sinnsjuk film på kino. (se splice, men bare hvis du tør!) vi tre m'er dro hjem til meg og så pushing daisies og slikt. og på søndag viste vi marianne vollen. hjerte.

maiken er fryktelig søt! 



marianne er også søt (dette bildet har maiken rian tatt)

3 kommentarer:

  1. åh, så koselig! og tilværelsen er ofte en slags balansekunst. synes jeg. men du, fina? jeg utfordra deg visst: http://kristinahenrichsen.blogg.no/1283879473_syv_er_faktisk_yndlin.html

    SvarSlett
  2. dere er søte alle sammen! bientôt Paris, j'ai hâte d'y être <3

    SvarSlett